sunnuntai 23. elokuuta 2015

Muistoja, katumusta, kiireitä ja lisää muistoja


Tiedättekös kuinka usein palaan tähän blogiin katselemaan vanhoja kuvia? Oon nyt jo vuoden ollut tumblrissa ja siitä on tullu mulle todella rakas paikka, mutta joskus kaipaan vaan suomeksi kirjoittamista... Silloin tällöin mietin, oliko virhe lopettaa TVD-projekti ja koko blogi, mutta sitten muistan sen hetkisen elämäntilanteeni.

Ei sillä että nyt olis yhtään helpompaa. Mulla alko about pari viikkoo sitte lukion eka luokka ja meille on vielä tullut uusi koiranpentukin. Nyt meiltä löytyy jo akvaario, kaks kissaa ja kaks koiraa. Ei jää muuten juuri yhtään vapaa-aikaa kun pitää hoitaa tätä eläintarhaa, käydä koulua ja tehdä läksyt.
Aion tuonne aikuislukion puolelle luultavasti hakea, henkilökohtaisista syistä. Tässä tänäänkin mietin, että mitäs jos en huomenna meniskään kouluun, vaan jäisin kotiin. Lukiohan on loppujen lopuksi vapaaehtoinen paikka. Mutta sitten mietin, että minne mä menisin jos lopettaisin normilukion nytte. Ammatilliselle puolelle nyt en ainakaan, koska en yhtään tiedä, mitä mä haluan työkseni tehdä. Aikuislukioon voisin tosiaan hakea vaikka heti, mutta entä jos rehtori ei haluakaan hyväksyä minua, alle 18-vuotiasta nuorta sinne? Työpaikkaa on alaikäisen hirveän vaikea löytää, varsinkin ilman että on lukion käynyt. Ei vaan jotenkin opiskelu tunnu hyvältä ajatukselta 9 vuoden jatkuvan koulunkäynnin jälkeen...

Simsissä oon "kehittynyt" vuoden aikana tosi paljon. Oon oppinut käyttämään photoshopia ja löytänyt uusia ihania juttuja simsiin. Sain myös ostettua uuden tietokoneen tossa muutama kuukausi sitten. Vähän vielä sims lagii, mutta onhan siinä kaikki lisärit + kasa ladattuja asennettuna. Nytkin mielessä olisi yksi tarina, jota haluaisin kirjoittaa. En vaan tiiä, osaanko kirjoittaa tarinaa englanniksi tumblriin vai haluanko ihan suomeksi kirjoittaa, mahdollisesti jopa tähän blogiin. Mutta sitten en taas tiedä, kuinka moni ihminen on jäänyt sims kolmosen pariin, kuinka moni on siirtynyt neloseen tai kakkoseen tai sitten ihan siirtynyt pois simsin parista. Loppujen lopuksi, mulla on tosi ikävä suomen sims yhteisöä ja tätä blogia ;-;

En nyt tavallaan oikein tiedä, mitä mun pitäisi tehdä. Nytkin pitäisi olla nukkumassa, jotta jaksan herätä aamulla kuudelta... Yh, ei ikinä please. Auttakaa ihmiset, jos vielä olette siellä!

~loveryptek



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti